You are currently viewing הפעילות המדהימה שלכם הצילה אותי!

הפעילות המדהימה שלכם הצילה אותי!

השנה יותר מתמיד, נערכים במשרדי אגודת ‘רפואה וחיים’ לקייטנת ענק, בהשתתפות 360 ילדים מיוחדים וצוות מוכפל ומורחב של מתנדבים בקומפלקס רחב ידיים במושב נחלים.

לא אצל כולם חג החירות מתאפיין בתחושת חירות אמיתית, משפחות לילדים חולים ומוגבלים מתמודדות לאורך כל השנה בקושי עצום בגידול ילד מיוחד. כעת לקראת החג ובמיוחד לאור העובדה כי מוסדות החינוך המיוחד יוצאים לחופשה בעוד ההורים של הילדים המיוחדים עסוקים בהערכות לחג ובעבודה השוטפת ,מרימה רפואה וחיים את הכפפה ומעניקה עזרה קריטית לילדים ולמשפחותיהם: בנוסף לקייטנות סופ”ש של רפואה וחיים שעוזרות להם מאוד לאורך על השנה, אנו מארגנים עבורם נופשון מיוחד לפני החג, ובכך מקלים על ההורים מצד אחד, ומחזקים את הילדים שזוכים למסגרת מקסימה ולהפעלות מיוחדות ותשומת לב מלאה.

לקראת פגרת החג , על מנת להקל על ההורים בהכנות לחג הקרב, יתקיימו קייטנות בכל יום ויום לעשרות ילדים נכים ומוגבלים. אי אפשר לתאר במילים את התגובות של ההורים ובני המשפחה: “עזרתם לנו להתארגן לחג עם כל ההכנות הרבות מתוך שלווה מקסימלית!” אומרים ההורים.
המנכ”ל מר ברוך הימל אומר כי עם ההכנות הגדולות בכל אגפי האגודה לקראת חג הפסח הקרוב והבא עלינו לטובה ולאור לחץ הפניות הרבות שהגיעו למשרדי האגודה לערוך קייטנת סופ”ש לילדים המיוחדים והנפלאים, הוחלט להכפיל את מספר החניכים שישתתפו בקייטנת ענק זו ולפיכך הועברה הקייטנה לקמפוס רחב ידיים במושב נחלים. אכן מדובר במבצע לוגיסטי גדול הדורש משאבים רבים והערכות נרחבת ומקיפה כדי לוודא שהפרויקט האדיר מבוצע על הצד הטוב והמושלם ביותר, ולמרות שהעלויות עצומות – לא ניתן לעמוד מנגד זרם הבקשות של ההורים הנפלאים המתחננים לצרף את יקירם לקייטנת שבת הגדול המסורתית! מר הימל מציין, כי לקראת הקייטנה חודש מלאי הציוד הרפואי בעלות כספית גבוהה וכן משחקים וציוד העשרה והפעלה מגוונים להנאת חניכי האגודה.

“ככל שמתוודעים לזכות הגדולה ולמקרי הצלת הנפשות ממש של הילדים שנמצאים בקייטנות הללו, מבינים עד כמה גדולה היא הזכות להוציא ילדים אלו מפעם לפעם מבתיהם ולאוורר אותם ואת הוריהם בפרט בימים לחוצים ועמוסים אלו”, כך מעידים מנהל אגף החניך המיוחד מר נפתלי ויינברגר ורעיתו היקרה, הממתיקים את המרור בכל השנה ומארגנים את סופי השבוע והנופשונים במסירות ובאהבה.
הקייטנה תתקיים בקומפלקס החינוכי הגדול והמפואר במושב נחלים, כאשר במהלך היומיים יתארחו מאות מתנדבות שילוו את הילדים המיוחדים הזקוקים לטיפול צמוד ולעין בוחנת 24 שעות ביממה ויעשו הכל כדי להנעים עליהם את חווית קייטנת השבת החל משעות הבוקר של יום שישי, ועד למוצ”ש. או אז ישובו הילדים מטופחים לבית רענן ורגוע ולהורים רגועים ומחייכים לקראת חג החירות.

חג שמח ונעים!