You are currently viewing לקראת חג החירות: מאות סלי מזון חולקו למשפחות קשות יום

לקראת חג החירות: מאות סלי מזון חולקו למשפחות קשות יום

לרגל חג הפסח רואה רפואה וחיים זכות וגם חובה לעמוד לימין המשפחות המתמודדות עם צרכים מיוחדים וסוציאליים בתקווה כי יהיה בכך לסייע ולהקל בהכנות לחג החירות הבא עלינו לששון ולברכה.

במבצע לוגיסטי ענק עשו את דרכם בשבוע האחרון מאות סלי מזון לבתי משפחות חולים המתמודדים עם מצבים סוציאליים ומיוחדים המשוועים ליד תומכת ולעזרה במצרכי יסוד בסיסים לקראת החג.

הסלים כללו שפע גדול של עשרות מוצרי יסוד איכותיים ומגוונים לקראת החג וכן מיני מתיקה מובחרים, חולקו בדרך כבוד ישירות לביתם של הנתמכים ע”י עשרות מתנדבי העמותה כדי לשמור על כבודם וחירותם של משפחות הנצרכים.

מנכ”ל האגודה מר ברוך הימל מציין כי המיזם מבית החסד של רפואה וחיים נועד לסייע במיוחד למשפחות אלו הנעזרות משך כל השנה באמצעות מגוון אגפי האגודה. ומשגר בזאת את תודת האגודה לבעלי החברות והמפעלים ולנדיבים בעם – חברי ידידי הנהלת האגודה, הרואים לעצמם זכות לקחת חלק בהבאת שמחת החג למאות משפחות נזקקות ולצורך כך הרימו תרומתם לפרויקט מבצע ‘סלי מזון לחג’ שירגישו אף הם כבני מלכים.

כמו”כ מסכמים בסיפוק את קייטנת הענק של שנערכה בסוף השבוע האחרון 16.04.2016 במושב נחלים בהשתתפות כ-300 חניכים וחניכות מיוחדים ומוגבלים כאשר במשך 48 שעות אזרו ההורים והמשפחות כוחות ומאגרים של שלוות הנפש ומנוחת הדעת לליל החג הודות למסירותם של מאות מתנדבי ומתנדבות משפחת רפואה וחיים שליוו כל חניך באופן אישי וחם כמיטב המסורת הידועה והנפלאה של מלאכי רפואה וחיים.