עזרה וסיוע למשפחות לילדים מיוחדים

כולנו למען המשפחות

כולנו מתמודדים עם החיים בצל הנגיף אבל אצל הורי הילדים המיוחדים ההתמודדות היא כפולה, במשך חודשים הם כבר סגורים בבית ללא אפשרות יציאה וללא שום מסגרת חינוכית, מסגרות המועדוניות שלנו נותנות מענה כוללני במיוחד בימים אלו. הפעם אנחנו מחויבים לעמוד לצידם ביתר שאת, ולתת למשפחות הילדים את מעטפת הסיוע שניתן להעניק להם במסגרת המצב הרגיש שאנחנו נמצאים בו. מאות מתנדבות פרטיות הוצמדו לכל משפחה ומשפחה, נותנות סיוע ועזרה למשפחות המתמודדות בחיי היומיום,  בנוסף מתקיימות מועדוניות בשטחים פתוחים והכל ע"פ הוראות משרד הבריאות. אנחנו כעת נערכים לקראת הישורת אחרונה לקיום פעילות קייטנות הקיץ בחודשי יולי אוגוסט ובצמוד להנחיות הרשויות.

חלוקת משחקים לילדים מיוחדים בתקופת הקורונה

חלוקת משחקים

הסיפורים והעדויות שמגיעים אל הנהלת רפואה וחיים מהורי הילדים המיוחדים המתמודדים בעוז ובגבורה עם ילדם המיוחד במצב הרגיש והמורכב הביאו את הנהלת רפואה וחיים להרים את פרויקט המשחקים והתעסוקה עבור ילדים מיוחדים אלו, מאות מתנדבים מחלקים עבור ילדים אלו משחקים, טאבלטים, גמבוי, רובוטים, משחקי יצירה והרכבה מותאמים לגילאי הילדים ולרמתם. כך יוכלו ילדים אלו להעסיק את עצמם או ע"י מתנדבים ולהקל על ההורים.

ילדה מיוחדת על נדנדה

4 שעות על נדנדה!

רחלי, מתנדבת רפואה וחיים: "את 'אור' אני ומתנדבת נוספת מוציאים כל יום אל גינה אחרת כדי לתת לה את אהבת נפשה - הנדנדה,
אין דבר שמרגיע את אור יותר מנדנדה. ההורים מנסים לתת לה את אהבתה זו לנדנדה אך עדיין אינם מסוגלים לעמוד שעות על גבי שעות ולנדנד אותה. אני והמתנדבת הנוספת מוציאים אותה כ יום לגינה ומנדנדים אותה, כל שעה אנחנו מתחלפות, כך במשך 4 שעות ברציפות רק אז אור מסכימה לחזור לביתה"...